16. helmikuuta 2012

Maalailua

Kuten jotkut ystäväni jo tietävätkin, olen jatkanut unohtunutta akvarelli-maalausta.
Aikoinaan tosiaan maalailin pitkin päivää, eikä loppua siitä tullut.. ja jostain kumman syystä tuo harrastus jäi unholaan, enkä ole moneen vuoteen maalanut yhtään mitään.
Nyt kunnostauduin ja maalaili, eihän minusta vielä mitään Picassoa tullut, mutta tälläisen kyhäelmän sain aikaiseksi.
Lintuparvi
Kuten huomata saattaa, ei minun kannata jättää leipätyötäni pois, vaan jatkaa harjoittelua. Ainoa mistä tästäkin työstä olen ylpeä, on se että koko paperin maalaamiseen meni alta 5min. Joku näsäviisas voisi sanoa, että näkeehän sen päällepäin ettei pahemmin ole uhrattu tähän ajatusta, mutta mielestäni olen aika hyvin onnistun siihennähden, että verestän vasta muistiani noitten värien kanssa.

Tämä maalaus on yksi perinteisistä tyyleistä, mitä olen yleensä piirellyt/ maalaillu. Tälläisiä minulta on löytynyt lapsuudesta asti kymmeniä ja eri variaatiolla.. mutta tuo on se kaikista helpoin.

Mutta josko tästä saisin uuden inspiraation maalaamisen syvään olemukseen ja harjoittelemallahan sitä oppii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti